All Categories
Featured
En toen begon het langzaam te groeien (taxi lyon). Mijn mede-oprichters Frédéric en Francis stortten zich in 2008 fulltime op Bla, Bla, Car, ik volgde twee jaar later - taxi moermans." "Destijds verkochten we het platform nog als softwareoplossing aan bedrijven zodat ze zelf een carpooldienst voor intern gebruik op konden zetten - Taxi Antwerpen. taxi charleroi prix. Dat leverde in de beginjaren van Bla, Bla, Car genoeg op om te overleven, maar het was geen schaalbaar businessmodel - drone taxi." "We zochten een investeerder om Bla, Bla, Car als consumentenproduct van de grond te krijgen
Het hele concept van de deeleconomie was toen nog nieuw. taxi aarschot. Investeerders waren huiverig. ISAI, een Frans fonds voor internetbedrijven, was in 2010 de eerste die geloofde dat Bla, Bla, Car op de consumentenmarkt kon werken." "Eind 2011 liep Bla, Bla, Car goed in Frankrijk, met meer dan een miljoen gebruikers
Maar om uit te breiden, heb je geld nodig. En om dat te krijgen, moet je aantonen dat het werkt. Het is een kip-eiverhaal - taxi 2 streaming. Gelukkig hebben we begin 2012 met Accel een partij gevonden die geloofde in ons verhaal - taxi lobbes. Taxi Antwerpen." "Dat was het moment dat we het gaspedaal indrukten en door zijn gegroeid van een handvol naar 22 landen
We hebben mensen aangenomen van over de hele wereld en overnames in andere landen gedaan (goedkope taxi naar luchthaven zaventem). De investering was een omslagpunt: we hadden het besef dat we geen Frans bedrijf voor de Franse markt aan het bouwen waren, maar een internationale onderneming die wereldwijd opereert." "Ja, eigenlijk wel. In elk land waar we nu actief zijn, vinden mensen de naam grappig en 'funky'
Dat is net zo herkenbaar voor mensen in India en Brazilië, als in Italië of Duitsland." "Een van de redenen is de snelheid waarmee je je bedrijf uit kunt bouwen. taxi schoten. Maar dit is enigszins misleidend - taxi service near me. In de praktijk kost het tijd om een overname goed te doen. Je bent zeker een jaar met elkaar aan het praten voordat de deal rond is
Daar is geen vaste regel voor - taxi la louviere." "In Italië, Duitsland en heel Oost-Europa hebben we gekozen voor overnames. Daarmee hebben we de kennis van lokale ondernemers in huis gehaald. Bovendien hebben ze al bewezen onafhankelijk de zaak te kunnen runnen." "Dat is in zekere zin ongrijpbaar. We kijken naar factoren als het gemiddeld inkomen van huishoudens, de brandstofprijzen, de kwaliteit van auto's, de kosten van autobezit, et cetera
Normaal gesproken duurt het een tijdje voordat we kunnen zeggen of Bla, Bla, Car aanslaat, omdat je vertrouwen moet kweken en een gemeenschap op moet bouwen. Dat kost tijd. taxi sint-truiden. Maar in Rusland konden we al na enkele maanden zeggen: wow, het gaat fantastisch (numéro taxi bruxelles). Terwijl op voorhand niets daarop wees." "In het Verenigd Koninkrijk viel de groei juist tegen
Ze reizen binnen de stad naar hun werk, maar komen nauwelijks erbuiten. acteur taxi. Ik kan het weten, want ik heb er gewoond. Elke keer als ik Londen uit ging, was dat per vliegtuig naar een ander land." "In het VK zijn mensen ook bang dat er dingen mis kunnen gaan, vooral met de verzekering
Tegen dat beeld hebben we moeten vechten." "Qua bevolking en aantal ritten zijn het simpelweg geen grote markten (hoeveel kost taxi). De focus lag op Mexico, Brazilië en India, landen waarmee we ons bedrijf echt kunnen veranderen. We hebben alle grote landen in Europa al veroverd (taxi barcelone). Een concurrent uit Zweden of Noorwegen kan daarom nooit een grote bedreiging worden
Latest Posts
Luchthavenvervoer Regio W.vl.
Luchthavenvervoer Eeklo
Betrouwbaar Luchthavenvervoer